Bijna naar huis

Het zit er al bijna weer op.. Nog maar twee weekjes te gaan. Wat heb ik veel meegemaakt, een hoop gezien en veel mensen ontmoet de afgelopen maanden! Vol zenuwen ging ik dit avontuur in. Kan ik wel goed genoeg Engels praten? Laat staan Engels les geven? Maar inmiddels ben ik zelfs in het Engels aan het denken en heb ik soms moeite met Nederlands praten. Zal het wel klikken met anderen? Zal het alleen reizen wel goed gaan? Zal ik niet te veel heimwee hebben? En noem maar op. Van alles is door mijn hoofd gegaan, maar ondanks dat heb ik het toch gewoon gedaan! Ik ben erg blij en trots dat ik die stap heb druven nemen! En als beloning voor die dapperheid heb ik een prachtige reis gekregen. Nog even dan ben ik thuis en ook daar heb ik weer zin in! Eindelijk weer de family zien en al dat heerlijke westerse niet pittige voedsel eten. Ik heb mama een tijdje terug al een verlanglijstje gegeven met eten wat ik behoorlijk mis, met onder andere tagliatelle met zalm, prakaardappelen met hamburger en doperwten, boterhammetje met pindakaas, cappuccino en al het mogelijke sinterklaassnoepgoed :) Ook heeft mijn lieve mama al beloofd dat December een rijstloze maand wordt, op sushi na dan! Verder kijk ik uit naar het dragen van jeans, sokken, vesten en truien, het op de bank hangen met een kopje thee voor de tv, het over straat lopen zonder door iedereen aangestaard te worden en bovenal het tijd doorbrengen met Marijtjeeeee!

Reacties

Reacties

Carla

Je mag inderdaad trots zijn! Ik wens je nog een leuke tijd en een goede reis terug. Tot snel, Carla

Els

Je mag zeker trots zijn op jezelf!!!! geweldig! Je hebt het toch maar gedaan!

Papa

Prachtig Nienke. Een overwinning op jezelf, je mag trots zijn. En...
... ik ben trots op jou.
Fijn om je binnenkort weer in het echt te kunnen zien!

mama

Lieve Nien, hou dat verdiende gevoel van trots zijn op jezelf vast! Wij zijn ook trotse ouders. Jouw verhalen, appjes en blije foto's gaven duidelijk aan dat je de goede keuze hebt gemaakt om dit te doen. Geniet nog en maak er nog twee mooie weken van. Ik blijf nog even aftellen en kijk uit naar de dertigste! xxx

Marijtjeeeeee

Allerliefste Nienke,

Ik ben ontzettend trots op jou dat je dit hebt gedaan. Ondanks alle twijfels en zenuwen ben jij dit avontuur aangegaan en wat heeft het je toch een ontzettend mooie reis bezorgd. Ik kijk er naar uit om je eindelijk weer te zien en om weer veel hilarische dingen mee te maken. I love you

Xxxxxx Marije

Marijtjeeeeee

Ps. Geniet van je laatste weekjes!!!!!!

Oma en Opa

Lieve Nienke,
We vinden het reuze dapper van je ,dat je dit alles hebt ondernomen.We kijken erg uit naar het weerzien.
Liefs,
Oma en Opa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active