Raften en skypen

Dit weekend zijn we in Kitulgala gaan raften. We moesten hiervoor een busrit maken van 2,5 uur heen en weer 2,5 uur terug, maar het was het waard! Dit was raften zoals je het je voorstelt, in tegenstelling tot het raften in Thailand. Eerst kregen we een korte uitleg wat we moesten doen als hij zei forward, backward, hold the line, in the boat, etc. Daarna begonnen we en kregen we steeds beter het ritme te pakken. Onderweg volgden stroomversnellingen en een soort kleine watervallen. Op een gegeven moment stopten we om van een rots af te springen. Het was niet heel hoog, maar toch mega eng. Maar wel gedaan! Op het eind sprongen we uit de boot voor body rafting, jezelf mee laten sleuren door de stroming, erg gaaf! Na het raften lunchten we en reden we weer het hele eind terug.

Zondag zijn we Kandy ingegaan, om een beetje te shoppen op de markt. Even in een bar gezeten, maar de wifi viel tegen. Daarom ondanks de weersvoorspelling toch maar naar het zwembad met wifi! Daar heerlijk even gezwommen en toen het dan inderdaad begon te regenen geskyped met het thuisfront :)

Marije

Klinkt super cool!