Weeshuis

Maandag ben ik begonnen in het weeshuis voor kinderen en vrouwen met een beperking. We begonnen de dag met een soort christelijke meditatie. Daarna werden we verdeeld over de groepen. Ik zat bij de goodness groep, de op een na laagste groep. Het was jammer dat er vooral volwassen vrouwen zijn en maar weinig kinderen.. Ook kon ik in mijn groep maar weinig doen. Dinsdag ben ik gaan helpen in de kindergroep, dat was beter! Maar ik voel me nog steeds niet helemaal op mijn plaats daar, daarom ga ik volgende week iets anders doen. Waarschijnlijk lesgeven/helpen op een preschool, weer terug bij mijn eerste keuze. Laten we dat ook een kans geven!

Reacties

Reacties

Kevin - Travel Active

Hoi Nienke,

Probeer er wat van te maken deze week. De mensen in het tehuis kunnen jouw liefde en aandacht zo ontzettend goed gebruiken.

Groetjes van het Travel Active team!

Marije

Goed dat je gewoon iets kiest waar jij je goed bij voelt!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active