Taart, ballonnen en cadeautjes

Voordat ik op reis ging had ik een cadeautje meegekregen om op mijn verjaardag te openen. Deze had ik gisteravond al in mijn bed gelegd, zodat ik het vanmorgen direct kon openen. Er zat een heel lief briefje in en een mooi kettinkje met een klavertje vier eraan! Zo voelde ik me gelijk erg jarig. In kindergarten was het iets te lastig om uit te leggen dat ik jarig was, maar een aantal begrepen het een soort van. In de lunchpauze stonden Pia en Marguerite klaar met een blinddoek toen ik de douche uit kwam. Ik mocht me even aankleden, maar werd daarna direct meegenomen naar een prachtige verjaardagstaart die de andere vrijwilligers hadden gekocht! Daar hebben we na de lunch heerlijk van gegeten, samen met de hele familie hier. En wat was het lekker! Daarna met mama geskyped en later nog eventjes met Marije, gezellig :)

Op school hadden de kinderen allemaal cadeautjes voor me meegebracht. Zo kreeg ik vijf knuffels, speldjes voor in mijn haar, koekjes en mooie zelfgemaakte doosjes. Zo ontzettend lief dat deze kinderen die zelf niet veel zullen hebben zoveel weggeven. Ik voelde me er wel een beetje schuldig door, maar ze wilden ze absoluut niet mee terug nemen. Aan de ene kant wil je hun speelgoed niet afnemen, maar aan de andere kant stel je ze enorm teleur als je het niet meeneemt.. Ik probeerde uit te leggen dat ik niet zoveel ruimte in mijn backpack heb, maar toen kwamen ze allemaal aan met plastic tasjes waar ik ze dan wel in mee kon nemen. Ik heb ze nu maar meegenomen, maar geef ze waarschijnlijk op mijn laatste dag terug aan hen of koop iets anders voor hen. Wat een lieverds. Ze genoten enorm van de ballonnen en cakejes die ik voor ze had meegenomen, dus was zeker een geslaagde middag!

Na school met de taxi naar Siem Reap, waar we heerlijk Italiaans eten! Daar vallen we bijna in slaap, maar de ober vraagt ons wel of we pas net in Cambodja zijn, omdat we er nog zo 'fresh' uit zien, haha. Na het eten gaan we slapen, morgen staat de wekker om 4.40 voor de zonsopgang in Angkor. Nog 5 uur en 40 minuten slapen, goodnight!

Bedankt voor jullie felicitaties :)

Reacties

Reacties

Marije

Klinkt als een mooie dag teacher Nienke!

xxxx

Papa

Een echte verjaardag!!!

Andrea

Lieve Nienke, ook van Leen en mij nog van harte gefeliciteerd !!!!! Zag al een paar foto's op jullie fam.app. Deze speciale verjaardag zal je vast niet vergeten! Geniet van 'je' lieve kindertjes, liefs Leen en Andrea

Liselotte

Gefeliciteerd! (voor jou tijdzone wel een dagje te laat :) )
Mooi verhaal en wat een prachtige foto's met stralende kindjes en teacher!
Geniet!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active