Bloemenkransen

Maandag hadden de meiden uit mijn klas bloemenkransen voor mij gemaakt. Eentje om als ketting te dragen en eentje als armband. Helaas gingen beide stuk, waarna er een ring van werd gemaakt. Deze heb ik de rest van de dag trots om mijn pink gedragen. De volgende dag kreeg ik nieuwe kransen, eentje om mijn hoofd en eentje om mijn knot. Heel knap gemaakt en deze bleven de hele middag zitten!

Dinsdag was mama jarig, sochtends had ik mijn felicitaties en een happy birthday filmpje van mij en Moneyneath gestuurd. Daarna deed de wifi het hier niet meer, waardoor het plan van marije en mij om sochtends te skypen helaas niet door kon gaan... Ook de rest van de dag bleef de wifi uit, slechtste timing ooit...

Woensdag heb ik de kinderen uitgelegd dat ik vrijdag jarig ben. Ik kreeg nu al een tekening met een taart erop en de tekst: friday teacher cake. Ah zo lief!

Reacties

Reacties

Marije

Wat ontzettend lief en leuk!

xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active