Modder

Vanochtend was de regen van gister nog goed te merken. Het weggetje voor ons huis is een grote modderpoel geworden. Mijn slipper overleefde de eerste stap hierin niet, maar gelukkig lagen er slippers van maar een maatje te klein die door iemand ooit achter zijn gelaten! Zo kon ik mijn weg vervolgen, de rest van onze route was een stuk beter! Ook vandaag weer een heleboel regen gehad. De regen is niet heel fijn, maar de koele lucht die het met zich meebrengt is heerlijk! Van mij mag het weer nog wel even zo blijven.

Dit weekend gaan we naar Thailand, omdat dit de makkelijkste manier schijnt te zijn om je visum te verlengen! Ik ben benieuwd en zal jullie na het weekend weer op de hoogte brengen!

Om mijn lieve leerlingente zien kunnen jullie bij de foto's kijken :)

Reacties

Reacties

Peter Markensteijn

Plezier in Thailand en succes met het visum!
Papa

Marije

Lekker in de modder spelen nu? hahaha

xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active