Begin oriëntatieweek

Heel erg bedankt voor alle lieve reacties! Ik ben inmiddels begonnen met de oriëntatieweek. Zondag heb ik gelijk kennis gemaakt met de andere vrijwilligers die de oriëntatieweek tegelijk met mij hebben. Het is een gezellige groep, twee Franse meisjes, een Franse jongen, een Duits meisje en een Belgisch meisje. Ook zijn er nog twee Chinese meisjes, maar zij zonderen zich continu af. We zijn zondag gelijk op stap gegaan, 's middags bij een ander hostel een voetbalwedstrijdje gekeken en wat gedronken en 's avonds uit gegaan in de Pub Street. Vandaag zijn we naar een tempel, het oorlogsmuseum en een soort werkplaats waar beeldjes en schilderijen worden gemaakt, geweest. Daarna hebben we de Old Market bezocht en zijn we naar de Crocodile Farm geweest. Om bij te komen zijn we daarna op een dakterras wat gaan drinken, met mooi uitzicht over de stad! Woensdag gaan we naar Samraong, waar het vrijwilligershuis is en waar ik les zal gaan geven. Ik ben benieuwd!

Reacties

Reacties

MARIJEEEEE

Klinkt gezellig! Geniet ervan lieverd :)

xxxxx

Els

Klinkt gezellig! Succes!!! Xxx

Andrea

Lieve Nienke, fijn dat de oriëntatieweek is begonnen. Klinkt leuk, ik blijf nieuwsgierig naar je verhalen en ervaringen! veel plezier, liefs Andrea

Oma en Opa

Hallo Nienke,
Geweldige tocht omhoog! Blij dat je geen blessure hebt opgelopen .Carla stapt net binnen en vertelt dat ze na de
zelfde beklimming noch nauwelijks kon lopen !Fijn dat je zo genoten hebt van het uizicht! Plezier en succes met het les geven volgende week

Oma en Opa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active