Bananenbomen, olifanten en watervallen

Wat een week. De ochtenden begonnen met een workout, oftewel bananenbomen kappen en vervolgens met een volgeladen truck naar de olifanten. Daar maakten we kleinere delen van de bananenbomen en voerden dit aan de olifanten. De momenten met de olifanten waren fantastisch, maar ik had verwacht dat we meer tijd met ze zouden doorbrengen.. We moesten tussendoor vooral erg lang wachten. Gelukkig kon het schattige baby olifantje ons wel vermaken. Ook hebben we andere dingen gedaan zoals de berg beklimmen, naar watervallen en 'raften'. Het raften bleek echter 2,5 uur in een rubberboot zitten te zijn. De omgeving was erg mooi, maar het duurde wat lang. Gelukkig konden we ons met spelletjes vermaken. Daarna moesten we door de jungle lopen, maar wij wisten dit niet en hadden dus allemaal onze slippers aan. Niet heel handig. Bij de truck aangekomen konden we allemaal staand in de achterbak zien hoe we door de enorm modderige wegen ploeterden, heel koel. De waterval was erg gaaf en we konden in een deel zwemmen. Op de terugweg regende het, waardoor we het in de boot erg koud kregen. Na een douche, warme kleding, eten en een aantal kopjes thee weer warm geworden!

Els

Je maakt wat mee zeg! Super cool!