Regelen, regelen, regelen..

Nadat ik had besloten mijn project in Nepal om te zetten in een project in Sri Lanka moest er het één en ander geregeld worden. Zo moesten de vluchten en het project worden omgeboekt. Inmiddels is dat geregeld, ook de hotelovernachtingen in Siem Reap (Cambodja) en Bangkok zijn geboekt. Verder heb ik een backpack gekocht en liggen de meeste spullen al klaar. Het aftellen is nu echt begonnen... Nog 11 dagen, spannend!

Liesbeth van Kalsbeek

Lieve Nien, inderdaad spannend. Gelukkig heb je het meeste kunnen regelen en dat heb je heel goed en "well organized"gedaan, zoals we van je gewend zijn. Dat een visum Sri Lanka zoveel moeite kost kon jij ook niet vermoeden. Nu eerst Vietnam en dan gaat het avontuur beginnen!

Liefs mama

Aftelkalender

Wij hebben van Nienke een aftelkalender met kadootjes gekregen. Heel lief!

Peter

Aftelkalender, dat moest dus Peter zijn.

Els Vlemminx

Nou Nien, geniet van Vietnam met je familie en wens je heel veel plezier met je grote avontuur!!
Ben benieuwd naar je verhalen!

Andrea

Hoi Nienke, De eerste dagen Vietnam achter de rug....ik word al nieuwsgierig! Liefs Andrea